Dynamische Remarketing

Heb je wel eens een advertentie van een product zien voorbij komen waar je wel eens eerder naar hebt gekeken? Dat is Dynamische Remarketing!

Remarketing is gemaakt om advertenties te laten zien aan mensen die al eerder jouw website hebben bezocht. Het doel hiervan is om deze mensen weer terug te krijgen naar jouw website. Als ze al eens eerder interesse hebben getoond in jouw producten is de kans groter dat ze een aankoop doen. Kijk voor Remarketing strategieën hier.

Google Display Network

Dynamische Remarketing gaat net een stapje verder als remarketing. In plaats van een advertentie te laten zien aan iemand die jouw website eerder bezocht heeft is het mogelijk om een op maat gemaakte boodschap te laten zien, gebaseerd op de interesse van deze persoon. Doordat de boodschap op maat gemaakt is voor deze persoon is er een grotere kans dat deze bezoekers op de advertentie klikken en terugkeren naar de website en een conversie genereren.

Text Ads

Text Ads on Website

Image Ads

Image Ads on Website

Video Ads

Video Ads on Website

Mobile Text Ads

Text Ads on Mobile Websites

Een aantal voordelen van Dynamische Remarketing zijn:

  • We kunnen al je producten laten zien door middel van de verschillende producten of services te koppelen aan dynamische advertenties.
  • We kunnen de beste mix van producten voor elke advertentie vaststellen. Dit wordt gebaseerd op populariteit en welke producten er eerder zijn bekeken. Hierdoor ziet je potentiele klanten de beste producten of de producten die ze eerder bekeken hebben.
  • De advertenties worden gedemonstreerd in een high-performance lay-out
  • - Het optimale bod voor elke impressie is gecalculeerd op basis van het optimaliseren van conversies en kosten per klik. Dit geeft een helder overzicht over de kosten per impressie.
 

Andere Voordelen

Upselling

Een andere strategie om dynamische remarketing advertenties te gebruiken is om meer producten en services te verkopen. Bijvoorbeeld, je verkoopt auto’s online op je website en een bezoeker koopt een auto. Nu kan je gebruik maken van dynamische remarketing om bijbehorende producten te laten zien aan deze klant, zoals een autoverzekering of onderhoudsservice.

Cross Selling

Deze voordelen zijn een geweldige kans voor je bedrijf en kunnen helpen bij de stijging van de verkoop en leads. Echter, dynamische remarketing is complex, en nauwkeurigheid is cruciaal. Wij zijn hier om je te helpen bij het genereren van meer conversies door middel van dynamische remarketing advertenties.

Ben jij er klaar voor om meer conversies te genereren?Neem contact met ons op voor meer informatie en advies.

Dynamische Remarketing Application Form