Digizoom helpt haar klanten sinds 2012 met Google Adwords, adverteren op Facebook en voegt daar nu adverteren op Instagram als dienst aan toe. Dit nieuwe en krachtige platform biedt de mogelijkheid om een bredere doelgroep te bereiken. Met meer dan 500 miljoen leden is Instagram een van de grootste mobiele platforms waarop je kunt adverteren. Bedrijven kunnen hun ontwikkelingen en nieuws op een creatieve manier delen in een op interesse gebaseerde en interactieve omgeving.

Instagram advertenties lijken veel op Facebook advertenties. De advertenties zijn zeer geschikt voor het bereiken van marketing doelen als het vergroten van merkbekendheid en het verbeteren van conversie, met een positieve ROI. Als adverteerder kun je eenvoudig en effectief de juiste Instagram gebruikers bereiken door de doelgroep te filteren op interesses.

Instagram advertentie mogelijkheden

  • Ieder bedrijf, groot en klein kan adverteren op Instagram
  • Liggend formaat afbeelding of video
  • Video’s tot een lengte van 1 minuut
  • Gebruik maken van Marquee om een breder publiek te bereiken in een kort tijdsbestek
  • Cross-channel marketing met Facebook

Door te adverteren op Instagram:

  • Kun je gebruikers naar je website sturen;
  • Kunnen gebruikers je app downloaden;
  • Worden je video’s getoond aan gebruikers;
  • Kun je merkbekendheid vergroten.
Instagram Advertenties
Instagram

Hoe kun je adverteren op Instagram?

De advertenties, die ook de mogelijkheid bieden van direct shopping via Instagram, worden gepubliceerd met Power Editor. We kunnen het aantal views, bereik, frequentie en demografische gegevens meten.

Waar worden Instagram advertenties getoond?

Op mobiele apparaten op de tijdlijn van gebruikers.

Instagram Advertenties Apply Form