Het moment dat ze naar je kijken

Een belangrijk kanaal voor online marketing is YouTube. Videoadvertenties zijn een fantastische manier om de voordelen van advertenties te gebruiken, maar met veel betere targeting opties. Je kan in korte tijd veel informatie overbrengen met behulp van verbale en visuele elementen in videoadvertenties. Een enorm voordeel ten opzichte van traditionele advertenties en voor een fractie van de kosten is het kiezen aan wie je je advertenties wilt vertonen.

Video's worden populairder omdat ze een eenvoudigere en snellere manier zijn om informatie te verzamelen. Van alle video’s die snel toenemen, kiest minstens een derde van het publiek YouTube als hun entertainmentkanaal.

Met video-advertenties kan je een unieke verbinding met je gebruikers tot stand brengen. Plaats jezelf voor gebruikers die geïnteresseerd zijn in inhoud die vergelijkbaar is met je producten / services. Laat ze zien wat je doet en waarom je het leuk vindt. Door videoadvertenties te gebruiken, kan je meer mensen naar je website trekken, merkbekendheid creëren en je verkoop verhogen. Er zijn verschillende soorten videoadvertenties beschikbaar en deze kunnen worden gebruikt voor verschillende campagnes en doelen.

TrueView voor Shopping-campagnes

Door TrueView voor Shopping-campagnes te gebruiken, kan je videoadvertenties interactief maken en kijkers rechtstreeks aan je producten koppelen. Door je producten te promoten en belangrijke informatie over producten te verstrekken, zijn klanten sneller geneigd om een aankoop te doen. Je kan je advertenties aanpassen door specifieke producten te selecteren die je in je videoadvertenties wilt weergeven. Dit soort advertenties is een must voor online retailers

Youtube TrueView Shopping Ads Youtube TrueView Shopping Ads

TrueView InStream-advertenties

De TrueView InStream-advertenties worden vóór YouTube-video's weergegeven. Een persoon die op een video klikt, ziet eerst de TrueView InStream-advertentie en later de oorspronkelijke video. Met InStream-advertenties betaal je alleen wanneer de kijker meer dan 30 seconden van de video bekijkt of interactie toont met de video. De kijker krijgt de optie na 5 seconden om de advertentie over te slaan als ze dat willen. Dit voorkomt dat je betaalt voor mensen die niet geïnteresseerd zijn.

TrueView-video Discovery-advertenties

De video discovery-advertentie is een advertentie die bestaat uit een kleine afbeelding met tekst van je video. Wanneer er een YouTube-zoekopdracht is gerelateerd aan de doelgroep van je videoadvertentie, wordt je advertentie weergegeven in de zoekresultaten of in de bijbehorende YouTube-videobalk. Deze advertentie kan worden weergegeven op de mobiele startpagina van YouTube, in de zoekresultaten van YouTube en samen met gerelateerde YouTube-video's.

Bumper advertenties

Bumperadvertenties zijn korte video's van 6 seconden die vóór een video worden getoond. De gebruiker heeft niet de mogelijkheid om de advertentie over te slaan en daarom betaal je op basis van vertoningen. Deze manier van adverteren is geschikt om naamsbekendheid te creëren en het bereik te vergroten.

Wat zijn de kosten?

Voor TrueView-advertenties betaal je alleen wanneer een gebruiker interactie heeft met de advertentie of de hele advertentie bekijkt. Het voordeel hiervan is dat je niet voor elke weergave betaalt, maar alleen betaalt voor degenen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in je advertentie. Je kan zelf bepalen hoe competitief je prijzen zijn. Als ervaren gebruikers kunnen we een goed evenwicht adviseren tussen voldoende exposure en lagere kosten. Behalve op YouTube kunnen je TrueView-advertenties ook worden weergegeven op andere websites van uitgevers van het Google Display Netwerk.

Digizoom Youtube Ads

Videoadvertenties voor jouw bedrijf

Met videoadvertenties wordt je weergegeven in video's die je potentiële klanten bekijken. Vooral het tonen in video's die nauw verband houden met je product / dienst, zal mensen helpen bij het kiezen van je bedrijf. Door video's te gebruiken, kun je het verhaal van je bedrijf vertellen op een unieke manier en met perfecte timing. Het type videoadvertentie dat voor jou kan werken, is afhankelijk van het type bedrijf en de doelen die je wilt bereiken. Het enige dat je hoeft te doen nadat je hebt besloten om op YouTube te adverteren, is contact met ons op te nemen. Ons team zal je gedurende het hele proces helpen en ervoor zorgen dat je doelen worden bereikt.

YouTube Shopping Ads Application Form